Gårdagen

Igår skulle jag till tjejmässan med Zara och Emma, såklart så vaknade jag en halvtimme innan bussen gick så såg ut som ett mongo men han iaf med bussen. På bussen träffade vi Miranda, natta, frida och nilay, så vi va med dom oxå. När vi hade gått där lite så gick vi till triangeln och käka på Donken. Sen ringde min mamma mig och sa att dom från donken hade ringt henne och sagt att jag hade glömt min plånbok där!! Fick typ värsta paniken så kutade dit och som tur var så fanns alla pengar kvar. Haha vi provade oxå lite solisar;)


Efter tjejmässan åkte jag och Zara till Nydala loppis för o kolla lite, heh..
Fick iaf me mig detta hem:)

Nu är jag påväg till stan med min syrra och hennes kompis. Men vi bloggas senare:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0