R.I.P Zorro

Jag bloggade inte igår eftersom jag var sjukt ledsen. Grät konstant i ca 2 timmar. Det var såhär att min hund hade betett sig jättekonstigt, så det visade sig att han hade fått en propp i hjärnan. Dom sa att dom inte kunde göra ngt åt det så dom var tvunga att avlida honom:'( Jag fick ju reda på detta en timme innan dom skulle åka in med honom så han inte träffa honom för är hos mamma:/ när jag kom hem hittade jag en gammal bild på honom och började störtgråta! Han har funnits i mitt liv så länge jag kan minnas, vi fick honom när jag var 4 år och minns ju inget innan de. Kommer sakna honom såå mycket, har levt med honom i 9 år men nu kommer jag aldrig få träffa honom igen:'( men han slapp lida iaf:/

R.I.P Zorro<3 kommer sakna dig så mycket


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0