Adam, Anja och Dennis

Lite bilder från idag när vi träffade Adam, Anja och Dennis på DMretro.

Jag och Adam
Han är seriöst en av dom snyggaste killarna jag sett i hela mitt liv.

Jag och Anja

Blev väääldigt konstig på den här bilden men jolo..

Jag och Dennis


Här är oxå lite bilder jag tog när vi stod i kön och väntade på att dom skulle börja släppa in:) Btw väldigt dålig kvalite då jag zoomat.
Hello Anja;)


Adam filma oss;)

Dom tog oxå bild på oss;)

Dennis är glad:)

You wanna be on top Adam?

Jag och Adam;)

Men köpte oxå denna tröjan på DMretro:)
Hur snygg liksom!
Det har iaf varit en otroligt rolig dag och speciellt att få träffa Adam, Anja och Dennis, superkul verkligen!
Åhh glömde berätta!!
När jag hade tagit bild med Adam så sa han "Jag känner igen dig jättemycket" jag bah ":O". Sen sa han "du liknar nog någon från Gbg". Det roliga va ju att jag kommenterade hans IG bild igår och han svarade mig, så mitt hjärta hoppade över typ 10 slag när han sa det innan idag:P
Men ni får ha en superbra kväll så bloggas vi senare! Kraam


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0