Samir!!!

Idag vid 16:00 åkte jag in till centralen och möte min syrra och hennes kompisar. Sen gick vi o fika innan vi gick mot Stortorget för att träffa Samir från PH. Alla höll på att skoja om att Samir kom för att alla skulle springa efter. Men vi (jag, min syrra, Ellinora och Atti) gick in och kollade på när dom sände live i bilen. Då såg vi att dom hade gått av på centralen så vi kutade dit och alla trodde vi ville skojja med dom;D sen sprang vi till baksidan av centralen och ser den stora "kamera-bilen" sen ser jag den gula bilen som dom åker i bakom så vi sprang dit och såg Samir. Han kom ut och vi fick ta massa bilder och fick kramar och allting. Är så sjukt glad för det var ju bara vi och typ 2 andra tjejer som hittade honom där. När han åkte till Stortorget så var alla helg djuriga o han kunde inte komma ut ur bilen så han fick åka hem ist. Vi kollade på live sändningen och då såg man att dom släppte av honom på Sturup. Men det är ju deras egna fel att dom inte fick träffa honom:/ är iaf jätteglad att vi fick träffa honom!
Här är bilderna:




Rkt dåligt bild:P men från en video där jag får en kram av Samir:)

Hoppas ni alla har haft en lika rolig och spännande dag som jag:) kraaam


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0